dijous, 25 abril, 2024
Aquest divendres es presenta a Reus, mentre que dilluns ho farà a Tarragona. Totes dues ciutats tindran presència a la Fira del Vi

La Fira del Vi de Falset (Mostra i mercat dels vins de la DOQ Priorat i la DO Montsant) enceta uns dies intensos de presentacions del certamen, que tindran lloc a Reus i Tarragona. Aquest divendres, la Fira es presenta a Reus, mentre que dilluns ho farà a Tarragona. Totes dues ciutats tindran presència a la Fira del Vi de Falset els dies 3, 4 i 5 de maig.

L’acte de presentació a Reus tindrà lloc aquest divendres (26 d’abril) a les 19 hores a l’Estació enològica, i comptarà amb la presència de l’alcaldessa de Reus, Sandra Guaita, i de l’alcalde de Falset, Carlos Brull. La presentació vol ser un tast d’allò que és la Fira: un esdeveniment cultural i enològic. És per això que, a banda dels parlaments de rigor, s’ha previst una actuació musical del grup de música indie pop Renaldo % Clara (en col·laboració amb el festival Garbinada Pop), un tast de vins de la DOQ Priorat i la DO Montsant i una degustació que té com a base l’oli extra verge de la DOP Siurana.

Pel que fa a l’acte de presentació a Tarragona tindrà lloc dilluns (29 d’abril) a les 19 hores a la Volta de Sant Hermenegild del Circ Romà (entrada per la Rambla Vella), i comptarà amb la presència de l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales. Aquest cop, la música anirà a càrrec de l’arpista Anna Amigó (també de la mà del festival Garbinada Pop) i igualment comptarà amb un tast de vins de la DOQ Priorat i la DO Montsant i una degustació amb l’oli extra verge de la DOP Siurana com a base. En tots dos casos, cal invitació per assistir-hi.

D’aquesta manera, els ajuntaments de Tarragona, Reus i Falset decideixen sumar esforços i cooperar amb l‘objectiu de donar-se projecció i contribuir a divulgar les respectives localitats i ofertes culturals i turístiques. Fruit d’aquest acord, Falset presenta i divulga la seva Fira del Vi a les ciutats més importants del Camp de Tarragona, mentre que Reus i Tarragona tindran estand i presència a Falset els dies del certamen, per on l’any passat hi van passar un total de 35.000 visitants d’un perfil interessat en el turisme enològic, gastronòmic i cultural.